.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با توجه به اهمیت دریای خزر ؛
روایت نماینده سمنانی از تصویب لایحه شرایط اضطراری دریای خزر
شمال نیوز : احمد همتی افزود: لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر با لایحه مذکور ۱۲۲ رأی موافق، شش رأی مخالف و شش رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه تصویب شد که رای قاطعی خوانده می شود.....

شمال نیوز : نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری دریای خزر را تصویب کردند.

به گزارش شمال نیوز ، احمد همتی  ضمن بیان اینکه لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری دریای خزر با آراء نمایندگان مصوب شد، تاکید کرد:  توجه به شرایط کنونی دریای خزر، این دریا هم برای ما فرصت و هم تهدید محسوب می شود، اگر حادثه ای در این دریا رخ دهد عوارض آن می تواند مشکلاتی را برای ما ایجاد کند.

وی افزود: بر اساس این لایحه، در صورتی که شرایط اضطرار یا حوادثی با منشا طبیعی رخ دهد همه کشورهای حاشیه خزر باید به کمک هم بیایند و با این حادثه مقابله و حتی امدادرسانی کنند تا شاهد به مخاطره افتادن این بزرگترین دریاچه جهان نباشیم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از طرف جمهوری اسلامی ایران، سازمان بحران مسئول پیگیری موضوع دریای خزر و تهدیدات آن است و موظف خواهد بود تا بخش های مختلف اجرای این قانون را مدنظر قرار دهد.

همتی بیان کرد: طبق این لایحه، دریای خزر، دریای صلح و دوستی محسوب می شود که با تصویب این لایحه بر دوستی ها و صلح بین کشورهای بهره بردار تاکید ویژه می شود.

وی افزود: لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر با لایحه مذکور ۱۲۲ رأی موافق، شش رأی مخالف و شش رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه تصویب شد که رای قاطعی خوانده می شود.

این عضو خانه ملت همچنین گفت: لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر به منظور مدیریت بحرانهای طبیعی و پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر در زمینه امکانات حمل و نقل، تجهیزات امداد و نجات، ساماندهی آموزش‌های مردمی، تربیت و ارتقای سطح دانش کارشناسان و مدیران کشور، افزایش سطح همکاری‌های بین‌المللی و آمادگی برای پاسخگویی و واکنش سریع و موثر به حوادث احتمالی با همکاری کشورهای همسایه خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 30 تير 1396
واقعا ببینید نمایندگان مازندران بی خیال هستن و سمنانی ها با دقت اوضاع دریای مازندران را رصد می کنند . خاک ..............نمایندگان بی ع.... ما
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مرداد 1396
دوست عزیز نمایندگان مازندران در اکثر موارد بیخیال هستند
امید 1 مرداد 1396
درمسائل ملی همه نمایندگان حق اظهار نظر دارند لایحه رو یک نماینده دخیل نیست نمایندگان استانهای شمالی قطعاً درجذب آراء موافق نقس بسزایی داشتند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.